tisdag 1 juli 2008

A flirt with his t-shirt;)









Haya! Nu blir det lite manligt mode för omväxlings skull. Modellen här är en mycket nära bekant till mig, JB. Vi har t.o.m. samma efternamn och dna! Heh, det är alltså min bror Fredrik. Jag och SS tog en titt i herremannens garderob och fann faktiskt en hel del intressanta plagg, själv säger Fredrik att han är en typisk t-skjorta-jeans kille. Men varför har han då köpt en röd kavaj, ett antal etnomönstrade skjortor och vit-randiga byxor? Jag tror Browsingfashions expertis kan vara till nytta här. Jeans och t-skjorta funkar ju alltid, men varför inte ta endera plagget och kombinera det med något mer spännande? Jeans och kavaj, t-skjorta och kostymbyxor, hattar, sjalar och gitarrer (HOT...heh, min åsikt), de perfekta accessoarerna. Och vips så har man skapat en spännande och indi(viduell) look:)





Haya!Get ready for some male fashion for a change. Our model is a very close friend of mine, JB. Infact we share the same surname and dna! Heh, yes it's my brother Fredrik. I and SS took a close look at Fredrik's wardrobe and actually found some really intresting clothes. According to him, Fredrik is a typical jeans and t-skirt kinda guy. But why has he then bought a red jacket, a couple of etno-inspired skirts and a pair of white stripe trousers? Browsingfashion's expertise can clearly be at help here. Jeans and t-shirt always work, but why not combine them a bit different? Jeans with a jacket, or a t-shirt with some really nice looking pants. hats, scarfs and a guitarr (HOT! well..that's my opinion) are great accessories, and there you have the perfect, indi(vidual) look:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt snyggt till sjalen och hatten är det med en skräddarsydd skjorta! prova http://www.skjortmakarna.se , dem använder jag själv. trevligt stylande!

Sjätte sa...

Tack för tipset! Det lönar sig alltid att satsa på skjortor av bra kvalitet, gör stor skillnad i hur de sitter och så hållbarheten såklart:)