söndag 15 juni 2008

Yes sir she can boogy, boogy woogy all night long!!;)


style.com


style.com


style.com

Jag vet att det inte är speciellt orginellt men jag bara måste lyfta fram en stor stjärna för allt vad stil gäller! Hon är ju redan hyllad till max, men jag blir alltid lika häpen över de outfits hon kommer undan med! Chloë Sevigny klär i det mesta, hon är inte översvallande vacker, men vet på något sätt alltid exakt var gränsen går för smak och osmakligt, det mest vågade och konstiga inom mode världen ser liksom bara naturligt och snyggt ut på henne! En anledning till att just jag, JB tycker så mycket om hennes stil är hennes färg val!...Heh, svart, vitt och rött funkar ju alltid och sen mitt i allt drar hon till med ljusgrönt och lila! Säg mig någon annan som ser stilig ut i en kombination av svarta platåkängor och en randig balklänning? Hon är både extravagant och naturlig, ständigt balanserande på stilens tunna lina med den egna personligheten som domare! Dessutom är hon ju ingen dålig skådespelare heller! Inspiration!!


style.com


style.com

I know it's not exactly original but I want to take my hat off for one big star in the world of fashion. She is already well recognited as a fashion icon, but I always get equally astonished when she manages to get away with yet another unexpected outfit. Cloë Sevigny looks good in almost anything, she's not breathtakingly beautyful, but somehow she always knows the line between taste and tasteless. The most daring and wierd fashiontrends only look natural and hot on her. One reason why I really like her style is the colours she uses, black, white and red works, but then suddenly she goes for something green or purple! Who els would ever make the combination of black outdoor shoes and a purple eveningdress work? She's both extravagant and natural, always balansing on the line of style, with her own personality as judge! Besides her acting isn't half bad eather! INSPIRATION!


style.com


style.com


style.com


style.com

Jag har här valt några av mina personliga favoriter, de här bilderna är alltså bara att skrapa på ytan när det gäller Cloës stil...en snygg yta dock;)


style.com


style.com

Here I've only chosen some of my personal favourites, so these pictures are just an introduction to her style...quite a hot one though;)

Inga kommentarer: