söndag 11 maj 2008

Vintage i Japan.




Jag avslutar min Japan runda med Koenji. Koenji i Tokyo är känd för sitt shopping område där man hittar vintage, second-hand och nytt. Jag gillade verkligen det här stället. Tyvärr hade jag inte med mig tillräckligt med pengar så det blev endast window shopping för mig. Jag trivdes väldigt mycket i en vintage affär (som ni kanske märker) och passade på att ta massor med bilder. Man kunde hitta så häftiga vintage prylar här men några fynd kan man glömma. Här får man nog betala ett vintage pris, men ni som samlar sådant har väl inget emot att betala lite extra?!




I'll conclude the Japan tour with Koenji in Tokyo, a place known for it's vintage and secondhand shops. I really fell for this place. Unfortunately I couldn't buy much as I didn't bring enough money with me so I could only window-shop. I had a great time in this one vintage shop as you can see and I took my chance shot a lot of pictures of all the hot stuff there. It was almost impossible to bargain here but I dont think that all those who collect vintage would mind paying a "vintage" price or would you?!



Inga kommentarer: