torsdag 29 maj 2008

insomniainsomniainsomnia


JB, browsingfashion.com


JB, browsingfashion.com


JB, browsingfashion.com


JB, browsingfashion.com

Ett sömnlöst
flummigt och filosofiskt
avbrott
solen sken
glada miner
planterar blommor
dricker kaffe
dricker ännu mera kaffe
prat, prat, prat
och ännu mera prat
hemma väntar studierna
suckar över min oförmåga att
tvinga mig vara flitig
nu är det sommar
sommar jobb
nya sandaler
de snyggaste är av plast
så synd!
och jag dricker mera kaffe
kan detta vara en passion
några koppar svart njutning varje dag
jo, kaffe är bra
men just idag, blev det förmycket
Sommaren är kort
jag längtar ju till hösten
några vackra ögonblick att drömma om
om jag lyckas somna

Some thoughts in the middle of the night
too much coffe
and no sleep
and work tomrrow
why does it exist lovely sandals made of plastic?
it makes me mad!

Inga kommentarer: